Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Field Research A Sourebook and Field Manual for Burgess Robert G

  • JGLOBAL_PDF

Field Research A Sourebook and Field Manual for Burgess Robert G

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleField Research A Sourebook and Field Manual for Burgess Robert G Author(S)Burgess Robert G
Vola)Social Sciences Publication Date19
Responsible AuthorshipRobert G Burgess Physical Description284 p ؛
CategoryEnglish BooksSubjectSocial Sciences
Cataloging Sourcea)EG-EULC c)EG-EULCISBN
DDC No.3328406