Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Hurst s the heart manual of cardiology for Walsh Richard A

  • JGLOBAL_PDF

Hurst s the heart manual of cardiology for Walsh Richard A

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleHurst s the heart manual of cardiology for Walsh Richard A Author(S)Walsh Richard A
VolMcGraw-Hill Publication Date2012
Responsible Authorshipeditors Richard A Walsh Valentin Fuster James Fang Physical Description
CategoryEnglish BooksSubjectCardiovascular Diseases
Cataloging Sourcea)EG-EULC c)EG-EULCISBN9780071773157
DDC No.11869973