Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

A Textbook of Workshop Technology Manufacturing Process for Khurmi R S

  • JGLOBAL_PDF

A Textbook of Workshop Technology Manufacturing Process for Khurmi R S

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleA Textbook of Workshop Technology Manufacturing Process for Khurmi R S Author(S)Khurmi R S
VolS Chand Publication Date2012
Responsible AuthorshipR S Khurmi J K Gupta Physical Description555 P :
CategoryEnglish BooksSubjectManufacturing Processes
Cataloging Sourcea)EG-EULCISBN812190868X
DDC No.11989584