Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Microwave Techniques for Agarwal D C

  • JGLOBAL_PDF

Microwave Techniques for Agarwal D C

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleMicrowave Techniques for Agarwal D C Author(S)Agarwal D C
Vola)Microwave Techiques Publication Date1987
Responsible Authorshipby D C Agarwal Physical Description312 p :
CategoryEnglish BooksSubjectMicrowave Techiques
Cataloging Sourcea)EG-EULC c)EG-EULC d)EG-EULCISBN8121900077
DDC No.37336