Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Design and analysis a researcher s handbook for Keppel Geoffrey

  • JGLOBAL_PDF

Design and analysis a researcher s handbook for Keppel Geoffrey

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleDesign and analysis a researcher s handbook for Keppel Geoffrey Author(S)Keppel Geoffrey
VolPrentice-Hall Publication Date2004
Responsible AuthorshipGeoffrey Keppel Physical Description611 p :
CategoryEnglish BooksSubjectFactorial experiment designs
Cataloging Sourcea)DLC c)DLC d)EG-EULCISBN0131277766 (International ed )
DDC No.322256