Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

kkkkkkkkkkkkkkk for Gregory Grossman Author

  • JGLOBAL_PDF

kkkkkkkkkkkkkkk for Gregory Grossman Author

Material TypeBookLanguageEnglish
Titlekkkkkkkkkkkkkkk for Gregory Grossman AuthorAuthor(S)Gregory Grossman Author
VolCopyrightPublication Date2004
Responsible AuthorshipGrossman GregoryPhysical Description
CategoryEnglish BooksSubject
Cataloging Sourcea)Helwan UniverstyISBN
DDC No.3302175