Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Directory 2004 2005 for Wong Sukman

  • JGLOBAL_PDF

Directory 2004 2005 for Wong Sukman

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleDirectory 2004 2005 for Wong Sukman Author(S)Wong Sukman
VolPace publishing limited Publication Date2004
Responsible AuthorshipSukman wong Physical Description252p :
CategoryEnglish BooksSubjectArchitectural design
Cataloging Sourcea)OCLC d)ALEX U ENG ISBN
DDC No.9400392