Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Handbook of Mechanical Engineering for Mandal D P

  • JGLOBAL_PDF

Handbook of Mechanical Engineering for Mandal D P

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleHandbook of Mechanical Engineering for Mandal D PAuthor(S)Mandal D P
VolLaxmi publicationsPublication Date2004
Responsible AuthorshipD P MandalPhysical Description403 p
CategoryEnglish BooksSubjectMechanical Engineering
Cataloging Sourcea)MINI - UNIV - ENGISBN8170085802
DDC No.10251433