Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Manual of dental implants a reference guide for diagnosis & treatment for Sarment David P

  • JGLOBAL_PDF

Manual of dental implants a reference guide for diagnosis & treatment for Sarment David P

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleManual of dental implants a reference guide for diagnosis & treatment for Sarment David P Author(S)Sarment David P
VolLexi-Comp Publication Date2004
Responsible AuthorshipDavid P Sarment Beth Peshman Physical Description106 p :
CategoryEnglish BooksSubjectDental Implants
Cataloging Sourcea)JAA c)JAAISBN9781591950615
DDC No.10587297