Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Principles of marketing for Brassington Frances

  • JGLOBAL_PDF

Principles of marketing for Brassington Frances

Material TypeBookLanguageEnglish
TitlePrinciples of marketing for Brassington Frances Author(S)Brassington Frances
VolPitman Publication Date1997
Responsible Authorshipby Frances Brassington Stephen Pettitt Physical Description242 p ;
CategoryEnglish BooksSubjectMarketing
Cataloging Sourced)UkDhU d)Menoufia university – faculty of commerce ISBN0273605135
DDC No.9555604