Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Oral radiosurgery an illustrated clinical guide for Sherman Jeffrey A

  • JGLOBAL_PDF

Oral radiosurgery an illustrated clinical guide for Sherman Jeffrey A

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleOral radiosurgery an illustrated clinical guide for Sherman Jeffrey A Author(S)Sherman Jeffrey A
VolM Dunitz Publication Date1997
Responsible AuthorshipJeffrey A Sherman Physical Descriptionxvi 184 p :
CategoryEnglish BooksSubjectRadiosurgery methods
Cataloging Sourcea)KN1 c)KN1 d)Tanta UniversityISBN9781853174629
DDC No.10468502