Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Practical Marketing Planning for Cooper John 1946

  • JGLOBAL_PDF

Practical Marketing Planning for Cooper John 1946

Material TypeBookLanguageEnglish
TitlePractical Marketing Planning for Cooper John 1946 Author(S)Cooper John 1946
VolMacmillan Publication Date1997
Responsible AuthorshipJohn Cooper Peter Lane Physical Description288 p ;
CategoryEnglish BooksSubjectMarketing Planning
Cataloging Sourcea)BDS d)MIN_UNI_PH EDISBN0333679075 (hbk)
DDC No.10465983