Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

The St Martin s guide to writing for Axelrod Rise B

  • JGLOBAL_PDF

The St Martin s guide to writing for Axelrod Rise B

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleThe St Martin s guide to writing for Axelrod Rise B Author(S)Axelrod Rise B
VolPublication Datec 1997
Responsible AuthorshipRise B Axelrod Charles R Cooper Physical Descriptionxxxiii 791 p :
CategoryEnglish BooksSubjectEnglish language Handbooks manuals etc Grammar
Cataloging Sourcea)DLC c)DLC d)DLC d)HLW-CEN-LIBISBN0312116349
DDC No.10490210