Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Marketing concepts & strategies for Pride William M

  • JGLOBAL_PDF

Marketing concepts & strategies for Pride William M

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleMarketing concepts & strategies for Pride William M Author(S)Pride William M
VolHoughton Mifflin company Publication Date1997
Responsible AuthorshipWilliam M Pride O C Ferrell Physical Description666 p;
CategoryEnglish BooksSubjectMarketing
Cataloging Sourcea)EG-EULC c)EG-EULCISBN0395854733
DDC No.11803266