Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

eating boiler oprrator s manual for malek mohammad a

  • JGLOBAL_PDF

eating boiler oprrator s manual for malek mohammad a

Material TypeBookLanguageEnglish
Titleeating boiler oprrator s manual for malek mohammad a Author(S)malek mohammad a
Volmcgraw-hill Publication Date2007
Responsible AuthorshipPhysical Description392p
CategoryEnglish BooksSubjecteating boiler oprrator s manual
Cataloging Sourcea)EG-EULC d)EG-EULC c)EG-EULCISBN00747222
DDC No.11019900