Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Automotive handbook for

  • JGLOBAL_PDF

Automotive handbook for

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleAutomotive handbook for Author(S)
VolRobert Bosch GmbH ; John Wiley distributor] Publication Date2007
Responsible AuthorshipPhysical Description1192 p :
CategoryEnglish BooksSubjectMotor vehicles Handbooks manuals etc
Cataloging Sourcea)StDuBDS b)eng c)StDuBDS d)UkISBN0470519363
DDC No.016722829