Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

A Writer s Handbook for Engineers for McMurrey David

  • JGLOBAL_PDF

A Writer s Handbook for Engineers for McMurrey David

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleA Writer s Handbook for Engineers for McMurrey David Author(S)McMurrey David
VolThomson Publication Date2007
Responsible AuthorshipDavid McMurrey Physical Description585 P :
CategoryEnglish BooksSubjectEngineers Association
Cataloging Sourcea)EG-EULC c)EG-EULC d)EG-EULCISBN0495296015
DDC No.11356359