Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

How to write essays & assignments for McMillan Kathleen

  • JGLOBAL_PDF

How to write essays & assignments for McMillan Kathleen

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleHow to write essays & assignments for McMillan Kathleen Author(S)McMillan Kathleen
VolPearson Prentice Hall Publication Date2007
Responsible AuthorshipKathleen McMillan Jonathan Weyers Physical Descriptionix 246 p ;
CategoryEnglish BooksSubjectDissertations Academic
Cataloging Sourcea)StDuBDS b)eng c)StDuBDS d)Uk d)EG-EULCISBN9780273713579 :
DDC No.11752615