Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Laboratory Manual Human Anatomy & Physiology for Shier David

  • JGLOBAL_PDF

Laboratory Manual Human Anatomy & Physiology for Shier David

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleLaboratory Manual Human Anatomy & Physiology for Shier David Author(S)Shier David
VolMc Graw Hill :Publication Date2007
Responsible AuthorshipDvid shier Jackie Butler Ricki Lewis Physical Description516 P ;
CategoryEnglish BooksSubjectAnatomy Sears List
Cataloging Sourcea)EG-EULC c)EG-EULCISBN9780072829570
DDC No.11758697