Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Machine tools handbook desing and operation for Joshi P H

  • JGLOBAL_PDF

Machine tools handbook desing and operation for Joshi P H

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleMachine tools handbook desing and operation for Joshi P H Author(S)Joshi P H
VolPublication Date2007
Responsible AuthorshipP H Joshi Physical Descriptionxii 732 p :
CategoryEnglish BooksSubjectMachine tools
Cataloging Sourcea)StDuBDS d)EG-EULCISBN9780071494359
DDC No.11983620