Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

MARKETING STRATEGY for HARTLINE MICHAEL D

  • JGLOBAL_PDF

MARKETING STRATEGY for HARTLINE MICHAEL D

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleMARKETING STRATEGY for HARTLINE MICHAEL D Author(S)HARTLINE MICHAEL D
Vola)MARKETINGPublication Date2008
Responsible AuthorshipMICHAEL D HARTLINEPhysical Description717 p
CategoryEnglish BooksSubjectMARKETING
Cataloging Sourcea)EG-EULCISBN97803245224268
DDC No.301768