Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

The handbook of world Englishes for

  • JGLOBAL_PDF

The handbook of world Englishes for

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleThe handbook of world Englishes for Author(S)
VolBlackwell Publication Date2006
Responsible AuthorshipEdited by Braj B Kachru Yamuna Kachru Cecil L Neslon Physical Descriptionxix 811 p ;
CategoryEnglish BooksSubjectIntercultural communication
Cataloging Sourcea)StDuBDS b)eng c)StDuBDS d)Uk d)Auclib ISBN9781405111850
DDC No.9173963