Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Outboard motors maintenance and repair manual for Pallas Jean Luc

  • JGLOBAL_PDF

Outboard motors maintenance and repair manual for Pallas Jean Luc

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleOutboard motors maintenance and repair manual for Pallas Jean Luc Author(S)Pallas Jean Luc
VolPublication Date2006
Responsible AuthorshipJean-Luc Pallas Physical Description125 p :
CategoryEnglish BooksSubjectOutboard motors Maintenance and repair Handbooks manuals etc
Cataloging Sourcea)DLC c)DLC d)QBX d)BAKER d)BTCTA d)YDXCP d)VPL d)DLCISBN9781574092356 (alk paper)
DDC No.