Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Marketing An introduction for Kotler Philip

  • JGLOBAL_PDF

Marketing An introduction for Kotler Philip

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleMarketing An introduction for Kotler Philip Author(S)Kotler Philip
Vola)Marketing Publication Date1997
Responsible AuthorshipPhilip Kotler Gary Armstrong Physical Description585 p :
CategoryEnglish BooksSubjectMarketing
Cataloging Sourcea)DLC c)DLC d)EG-EULCISBN0132631202
DDC No.24392