Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Basic marketing a global managerial approach for Perreault William D

  • JGLOBAL_PDF

Basic marketing a global managerial approach for Perreault William D

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleBasic marketing a global managerial approach for Perreault William D Author(S)Perreault William D
Vola)Marketing - x)Management Publication Datec 2002
Responsible AuthorshipWilliam D Perreault E Jerome McCarthy Physical Descriptionxxxii 815 28] p :
CategoryEnglish BooksSubjectMarketing Management
Cataloging Sourcea)DLC c)DLC d)DLC d)EG-EULCISBN0072409479 (alk paper)
DDC No.309992