Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Essentials of Marketing A Global Managerial Approach for Perreault Jr William D

  • JGLOBAL_PDF

Essentials of Marketing A Global Managerial Approach for Perreault Jr William D

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleEssentials of Marketing A Global Managerial Approach for Perreault Jr William D Author(S)Perreault Jr William D
VolMcGraw - Hill Irwin ،Publication Date2006
Responsible AuthorshipWilliam D Perreault Jr E Jerome McCarthy Physical Description636 p :
CategoryEnglish BooksSubjectMarketing Strategy Planning
Cataloging Sourcea)EG-EULCISBN0071116338
DDC No.9743640