Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Mechanical design handbook for

  • JGLOBAL_PDF

Mechanical design handbook for

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleMechanical design handbook for Author(S)
VolPublication Datec 2006
Responsible AuthorshipPhysical Description1 v (various pagings) :
CategoryEnglish BooksSubjectMachine design Handbooks manuals etc
Cataloging Sourcea)DLC c)DLC d)BAKER d)C#P d)DLC d)MINI - UNIV - ENGISBN0071466363 (acidfree paper)
DDC No.10166553