Note: This guide provides only information about locating books, articles, dissertations and theses those completed at other universities, however, Philadelphia University does not contain the full text itself nor its contents in electronic form nor its physical form.
يقدم هذا الدليل معلومات حول مكان الكتب، والأبحاث، والأطروحات والرسائل الجامعية تلك التي أنجزت في الجامعات الأخرى مع العلم بأن جامعة فيلادلفيا لا تحتوي على نسخة ورقية او الكترونية من هذا المصدر

Handbook of clinical anesthesia for

  • JGLOBAL_PDF

Handbook of clinical anesthesia for

Material TypeBookLanguageEnglish
TitleHandbook of clinical anesthesia for Author(S)
VolPublication Datec 2006
Responsible Authorship edited by] Paul G Barash Bruce F Cullen Robert K Stoelting Physical Descriptionxiv 1157 p ;
CategoryEnglish BooksSubjectAnesthesiology Handbooks manuals etc
Cataloging Sourcea)DNLM/DLC c)DLC d)YDX d)BAKER d)OrLoB-BISBN0781757932 (alk paper)
DDC No.10346370