An Outline of Advertising Its Philosophy Science Art and Strategy

Publication Title Name :An Outline of Advertising Its Philosophy, Science, Art, and Strategy اسم عنوان المنشور
Publication year :Book 1940 سنة النشر
Publication Address :Hotchkiss, George Burton.عنوان المنشور
Main Category :الإعلان والعلاقات العامةالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :659 الإعلان والعلاقات العامة | Advertisingالفئة الرئيسية والفرعية
Vol :This Information still not availableالمجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :659.1رقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :An Outline of Advertising :عنوان المقال
Statement of responsibility :By Grorge Burton Hotchkiss.بيان المسؤولية
Place of publication :New Yorkمكان النشر
Name of publisher :The Macmillan Company,اسم الناشر
Date of publication :1940.تاريخ النشر
Publication Extent :xxvii, 631 p. :نطاق النشر
Publication Dimensions :24 cm.أبعاد النشر
Topical term :Not Availableالمصطلح الموضعي
Leader :00849cam#a2200253#a#4500رقم التصنيف
ISBN :الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :11665659الرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :20161127122214.0تاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :161012s1940####-usad##fr#####000#0#eng- dعناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :a)DLC c)OKentU d)TNJ d)OCoLC d)DLC d)EG-EULCمصدر الفهرسة
DDC No :NAرقم تصنيف ديوى
Personal Name :a)Hotchkiss, George Burton.مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :a)An Outline of Advertising : b)Its Philosophy, Science, Art, and Strategy / c)By Grorge Burton Hotchkiss.عنوان الوعاء
Publication data field :a)New York : b)The Macmillan Company, c)1940.حقل بيانات النشر
physical descripti :a)xxvii, 631 p. : b)ill. ; c)24 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :a)Advertising.رؤوس الموضوعات
Language Code :Language is uncertainرمز اللغة
Additional input :Hotchkiss, George Burton.المدخل الإضافي
Author Name :غير معروفاسم المؤلف
Other data :Its Philosophy, Science, Art, and Strategy /بيانات أخرى
Research topic :Advertising.موضوع البحث

 

Articles