Basic methods of marketing research

Publication Title Name :Basic methods of marketing research اسم عنوان المنشور
Publication year :Book 1951 سنة النشر
Publication Address :Lorie, James Hirsch,عنوان المنشور
Main Category :H العلوم الأجتماعيةالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :H العلوم الأجتماعية | Marketing researchالفئة الرئيسية والفرعية
Vol :This Information still not availableالمجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :DDC No not availableرقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :Basic methods of marketing research /عنوان المقال
Statement of responsibility :James H. Lorie, Harry V. Roberts.بيان المسؤولية
Place of publication :New Yorkمكان النشر
Name of publisher :McGraw-Hill,اسم الناشر
Date of publication :1951 .تاريخ النشر
Publication Extent :xii, 453 p. :نطاق النشر
Publication Dimensions :24 cm.أبعاد النشر
Topical term :Not Availableالمصطلح الموضعي
Leader :00886cam a22002771a 4500رقم التصنيف
ISBN :الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :6495580الرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :20050827165558.0تاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :720215s1951 nyu b 001 0 engعناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :NAمصدر الفهرسة
DDC No :NAرقم تصنيف ديوى
Personal Name :a)Lorie, James Hirsch, d)1922-مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :a)Basic methods of marketing research / c)James H. Lorie, Harry V. Roberts.عنوان الوعاء
Publication data field :a)New York : b)McGraw-Hill, c)1951 .حقل بيانات النشر
physical descripti :a)xii, 453 p. : b)ill. ; c)24 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :a)Marketing research.رؤوس الموضوعات
Language Code :Language is uncertainرمز اللغة
Additional input :غير متوفرالمدخل الإضافي
Author Name :Lorie, James Hirsch, / 1922-اسم المؤلف
Other data :لا يوجد بيانات اضافيةبيانات أخرى
Research topic :Marketing research.موضوع البحث

 

Featured Article

Articles