Through writing to reading classroom strategies for supporting literacy

Publication Title Name :Through writing to reading classroom strategies for supporting literacy اسم عنوان المنشور
Publication year :Book 1994 سنة النشر
Publication Address :Smith, Brigid.عنوان المنشور
Main Category :Elementary educationالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :372 Elementary education | Readingالفئة الرئيسية والفرعية
Vol :This Information still not availableالمجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :372.4رقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :Through writing to reading :عنوان المقال
Statement of responsibility :Brigid Smith.بيان المسؤولية
Place of publication :Londonمكان النشر
Name of publisher :a)London : b)Routledge, c)1994.اسم الناشر
Date of publication :1994.تاريخ النشر
Publication Extent :158 p. ;نطاق النشر
Publication Dimensions :25 cm.أبعاد النشر
Topical term :Writing.المصطلح الموضعي
Leader :00000nam#a2200000#a#4500رقم التصنيف
ISBN :0415096138الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :NAالرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :20141112133615.0تاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :140410s1994####-uk####frb####000#0#eng#cعناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :Routledge,مصدر الفهرسة
DDC No :NAرقم تصنيف ديوى
Personal Name : | | a)Smith, Brigid.مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :a)Through writing to reading : b)classroom strategies for supporting literacy / c)Brigid Smith.عنوان الوعاء
Publication data field :Not Availableحقل بيانات النشر
physical descripti :a)158 p. ; c)25 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :غير متوفررؤوس الموضوعات
Language Code :Language is uncertainرمز اللغة
Additional input :لا يوجد معلومات اضافية للمدخل اللأضافيالمدخل الإضافي
Author Name :Smith, Brigid.اسم المؤلف
Other data :لا يوجد بيانات اضافيةبيانات أخرى
Research topic :لا يوجد بيانات اضافيةموضوع البحث

 

New Articles

Featured Article

Articles