Export marketing to the Arab world the importance of cultural differences

Publication Title Name :Export marketing to the Arab world the importance of cultural differences اسم عنوان المنشور
Publication year :Book 1982 سنة النشر
Publication Address :Elbashier, A. M.عنوان المنشور
Main Category :Export marketingالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :Export marketing | الفئة الرئيسية والفرعية
Vol :Graham & Trotman,المجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :DDC No not availableرقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :Export marketing to the Arab world :عنوان المقال
Statement of responsibility :A.M. Elbashier, J.R. Nicholls.بيان المسؤولية
Place of publication :Londonمكان النشر
Name of publisher :Graham & Trotman,اسم الناشر
Date of publication :1982 .تاريخ النشر
Publication Extent :v, 113 p. :نطاق النشر
Publication Dimensions :30 cm.أبعاد النشر
Topical term :a)Bibliography: p. 108-110. | a)Arab countries x)Commerce.المصطلح الموضعي
Leader :00898nam 2200277 a 45 0رقم التصنيف
ISBN :a)0860103927الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :9994613الرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :NAتاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :830602s1982 enk b 00010 eng dعناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :a)IWA c)IWA d)IUL d)faculity of commerce - sohag universityمصدر الفهرسة
DDC No :NAرقم تصنيف ديوى
Personal Name :a)Elbashier, A. M.مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :a)Export marketing to the Arab world : b)the importance of cultural differences / c)A.M. Elbashier, J.R. Nicholls.عنوان الوعاء
Publication data field :a)London : b)Graham & Trotman, c)1982 .حقل بيانات النشر
physical descripti :a)v, 113 p. : c)30 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :a)Export marketing z)Arab countries.رؤوس الموضوعات
Language Code :Language is uncertainرمز اللغة
Additional input :لا يوجد معلومات اضافية للمدخل اللأضافيالمدخل الإضافي
Author Name :Elbashier, A. M.اسم المؤلف
Other data :the importance of cultural differences /بيانات أخرى
Research topic :Export marketing / Arab countries.موضوع البحث

 

Featured Article

Articles