International marketing Analysis and strategy

Publication Title Name :International marketing Analysis and strategy اسم عنوان المنشور
Publication year :Book 1990 سنة النشر
Publication Address :Onkvisit, Sak.عنوان المنشور
Main Category :General managementالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :658 General management | Marketingالفئة الرئيسية والفرعية
Vol :This Information still not availableالمجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :658.801رقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :International marketing Analysis and strategy عنوان المقال
Statement of responsibility :Sak Onkvisit, John J.Shaw.بيان المسؤولية
Place of publication :Singaphoreمكان النشر
Name of publisher :Macmillan company,اسم الناشر
Date of publication :1990.تاريخ النشر
Publication Extent :816 p. ;نطاق النشر
Publication Dimensions :25 cm.أبعاد النشر
Topical term :Marketing.المصطلح الموضعي
Leader :00000nam#a2200000ua#4500رقم التصنيف
ISBN :a)0029463718الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :11805103الرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :20150405192207.0تاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :131218s1990####ua#####fr#####000#0#eng#cعناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :NAمصدر الفهرسة
DDC No :NAرقم تصنيف ديوى
Personal Name :a)Onkvisit, Sak.مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :International marketing :عنوان الوعاء
Publication data field :a)Singaphore : b)Macmillan company, c)1990.حقل بيانات النشر
physical descripti :a)816 p. ; c)25 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :a)International marketing : b)Analysis and strategy / c)Sak Onkvisit, John J.Shaw.رؤوس الموضوعات
Language Code :a)engرمز اللغة
Additional input :لا يوجد معلومات اضافية للمدخل اللأضافيالمدخل الإضافي
Author Name :Onkvisit, Sak.اسم المؤلف
Other data :لا يوجد بيانات اضافيةبيانات أخرى
Research topic :لا يوجد بيانات اضافيةموضوع البحث

 

Featured Article

Articles