Quality assurance in marketing setting action standards for better results

Publication Title Name :Quality assurance in marketing setting action standards for better results اسم عنوان المنشور
Publication year :Book 1994 سنة النشر
Publication Address :Sparling, Keith.عنوان المنشور
Main Category :General managementالفئة الرئيسية
Main & Sub Category :658 General management | Marketingالفئة الرئيسية والفرعية
Vol :This Information still not availableالمجلد
Dewey Decimal Classification (DDC)No :658.802رقم تصنيف ديوي العشري
Article Title :Quality assurance in marketing :عنوان المقال
Statement of responsibility :Keith Sparling.بيان المسؤولية
Place of publication :London ;مكان النشر
Name of publisher :a)London ; a)New York : b)McGraw-Hill, c)1994.اسم الناشر
Date of publication :1994.تاريخ النشر
Publication Extent :375 p. :نطاق النشر
Publication Dimensions :24 cm.أبعاد النشر
Topical term :Marketing - / Quality control.المصطلح الموضعي
Leader :01043pam a2200277 a 4500رقم التصنيف
ISBN :0077078764 :الترقيم الدولى الموحد
Original BibID :NAالرقم الببليوجرافي
Date and time of last modification :20130826123842.0تاريخ و وقت آخر تعديل
General informatio :130826s1994####enka###fr#####000#0#eng#cعناصر البيانات ثابت
Cataloging Source :McGraw-Hill,مصدر الفهرسة
DDC No :NAرقم تصنيف ديوى
Personal Name : | | a)Sparling, Keith.مدخل رئيسي لاسم شخص
The physical location of publication :a)Quality assurance in marketing : b)setting action standards for better results / c)Keith Sparling.عنوان الوعاء
Publication data field :Not Availableحقل بيانات النشر
physical descripti :a)375 p. : b)ill. ; c)24 cm.حقل الوصف المادى
Topical term :غير متوفررؤوس الموضوعات
Language Code :a)engرمز اللغة
Additional input :لا يوجد معلومات اضافية للمدخل اللأضافيالمدخل الإضافي
Author Name :Sparling, Keith.اسم المؤلف
Other data :لا يوجد بيانات اضافيةبيانات أخرى
Research topic :لا يوجد بيانات اضافيةموضوع البحث